dilluns, 28 de juny del 2010



Tornem a escalfar motors, després de quatre dies a l’illa, tot pren un altre color.
Maneres de viure, maneres d’entendre la vida. Totes diferents, totes des de diversos angles.
Parles, et mires, somrius a persones que no saps si tornaràs a veure-les. Potser de cop un dia ens creuarem amb elles pel carrer i potser la casualitat farà que ens veiem i ens reconeguem, altres en canvi passarem desapercebudes l’una al costat de l’altre sense ni tan sols tenir l’oportunitat de mirar-nos.
Però en només quatre dies pots arribar a sentir la seva força.
A vegades només cal fixar-se amb les coses que veiem, i tenir ganes de somriure per elles.

Formentera

3 comentaris:

  1. Quines ganes tinc de poder carregar piles jo també! Vull estiuuu!

    Com ha anat preciosa? aquesta setmana ho tindré una mica difícil per veure'ns, però igualment a veure si parlem i m'expliques i em fas enveja!!

    Un petonàs enorme!

    ResponElimina
  2. experimento una vez más la importancia vital que tiene para el ser humano la luz del SOL. Saboreo con todo mi cuerpo, segundo a segundo, su valor...

    CADAQUÉS :)

    Paula.

    ResponElimina
  3. Nenaaa, que marxem!! gaudirem d'uns dies de relax, aigües precioses, sol i bona companyia! Em fa realment molta il·lusió.
    Que es prepari Cadaqués...

    ResponElimina